Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Και κάτι ψηλά

Μετά απο 4 μήνες αποχής και εσωτερικής αναζήτησης ήρθε επιτέλους η στιγμή να γράψω το παρθενικό μου κείμενο σε αυτό το παρανοικό blog.Σε αυτό το διάστημα μεσολάβησαν 2 ύπουλες εξεταστικές και ένα μισογαμάτο καλοκαίρι.Ένα καλοκαίρι μοιρασμένο ανάμεσα σε βαρετό αυτοκαταστροφικό διάβασμα και σε μαγικές στιγμές σε ένα ρομαντικά αποξενωμένο από την αστική βαρεμάρα νησί,συντροφιά με σουρεάλ,επικίνδυνα παράξενες συζητήσεις,κρυστάλλινα νερά τόσο παγωμένα και τόσο ζεστά ταυτόχρονα,αρχέγονους θεούς ,άκρως ενδιαφέρον κόσμο και μπαλάκια να πετάνε κυκλικά γύρω μου,αλλά πάντα να καταλήγουν στο έδαφος,ίσως λογω των ισχυρών δόσεων ρακής ,μπύρας η ρετσίνας(άντε και κάνναβης).Μια δεκαήμερη νότα ελευθερίας στην τετριμμένη σονάτα της καθημερινότητας.Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να σου αλλάξει την κοσμοθεωρία,αλλά σίγουρα θα προκαλέσει ισχυρά ρηγματα στα θεμέλια της,ναι ακόμα και αν δεν σ’αρέσει το camping(είπαμε όλοι έχουμε κάποιου είδους διαστροφή).Κάποιος είπε οτι σε αυτό το νησί έρχεσαι αντιμέτωπος με τον εαυτό σου.Σε κάποιο επίπεδο συμφωνω,το ρυάκι που κυλάει στην ψυχή σου γίνεται υπερβολικά διαυγες,τόσο που μπορει και να σε τρομάξει.Βέβαια υπάρχει και η λύση να το αποφύγεις η να κάνεις πως δεν το βλέπεις,αλλά κάτι τέτοιο θα ήταν υπερβολικά βαρετό και εύκολο δεν νομιζεις;
Η αλήθεια ειναι ότι είχα σκεφτεί να γράψω και άλλα πράγματα για τις διακοπες, αλλά είπα να το κάνω μετά την εξεταστική με αποτέλεσμα να μην θυμάμαι τι ήθελα να γράψω.Λόγω της παντελούς και αναίτιας απουσίας έμπνευσης πήρα την απόφαση να σας θέσω μερικες απορίες.
1)Θεωρείται ανωμαλία να μην βάζεις πατατες στο γυρο(ξέρουμε όλοι σε ποιον αναφέρεται...γκουχου γκουχου)
2)Είπες ωχ παναγία μου η ω παναγία μου?(μονο για τους μυημένους στα καβείρια μυστήρια)
3)Γιατι οι πάπιες κλαίνε μονο μια φορά?
4)Μόνο εγω συμπάθησα τον Ρασκολνικοφ τόσο πολυ στο εγκλημα και τιμωρία?
5)Θες να παιξουμε τάβλι η να παίξω μόνος μου?
6)Γιατί οσοι είναι μη ανεκτικοί στη σεξουαλική διαφορετικότητα και γενικώς συντηρητικοί στο σεξ ειναι άτομα που ούτως η άλλως δεν θα ήθελες να κάνεις σεξ μαζί τους(κλεμμένο απο george carlin νομίζω, είπαμε η έμπνευση μου είναι σε περίοδο εκπτώσεων αυτή την εποχή, αλλά αναμένεται μέχρι το επομενο κείμενο να έχει επιστρέψει στα κανονικά της επίπεδα.)
7)Εχω δει χειροτερη ταινια από το I love karditsa?

Περιμενω με επιτηδευμενη αδιαφορια τις απαντησεις σας.
Με δυο εξάμηνα καθυστέρηση(και κατι ψιλα)
Steppenwolf(από το επομενο κειμενο γελωτοποιος)!
(αν και περισσοτερο με σκύλο της πόλης θα με παρομοιαζα για να πω την αλήθεια, γαμω την σάπια αλλοτρίωση μου,αδέσποτο βέβαια να κρατάμε και ένα επίπεδο).
Έμπρος να εκφυλίσουμε τα ήθη σύντροφοι!

4 σχόλια:

  1. θελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον τζιμ τζει για την τεραστια συνεισφορα του σε αυτο το ποστ.
    μια πηγη εμπνευσης
    ευχαριστουμε τζιμ τζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1 ο καθενας οπως θελει τρωει το σαντουιτς του αρα δεν ειναι ανωμαλια
    2 το ωχ παναγια μου με το ω παναγια μου ειναι κατι το διαφορετικο.με το ω διχνεις θαυμασμο μετο ωχ διχνεις τι ακουνε τα αυτια μου
    3 οι παπιες δεν κλαινε ποτε
    4 δεν ξερω τον τυπα
    5 παιζεις αντιπαλος με τον εαυτο σου
    6 δεν ξερω
    7 θα υπαρχει καποια χειροτερη ταινια απο αυτη...

    μετα τιμης
    τζιμ τζεη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1)H μόνη ανωμαλία στο γύρο είναι να μην κάνεις
    2)Στη παναγία ποτέ δεν βάζεις Χ
    3)Γιατί έχεις πολύ ειλικρινή πόδια
    4)Ναι, αυτός σε θεώρησε αρκετά δήθεν (δεν το λέω εγώ , αυτός)
    5)Θέλω, θέλω, θέλω, αχχχ
    6)Γιατί είναι καταπιεσμένοι σεξουαλικά σκαντζόχοιροι και δεν μπορείς να κάνεις εύκολα σεξ με σκαντζόχοιρο
    7)Εξαρτάται από το αν έχεις δει την Ονειροπαγίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατά λάθος έπεσα στο blog σου..

    τρελή μαλακία είναι ρε φίλε, συγγνώμη κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή